Data e postimit: 2013-04-27 19:16:48
Lexime: 9084
nje palaco qe qesh
Lloji: Ese filozofike
Tema: qesh palaco qesh , ndersa zemra te pelcet
Autori: Iris
Shkolla: Rilindja
Klasa: 12B
Qyteti: Durres
E-mail: iriskapo95@hotmail.com


Eshte per tu habitur me ndjesite e panumerta qe zoteron njeriu... qofshin keto te arsyeshme ose jo me baze morale apo jomorale. Dhe ja pikerisht sot gjate nje dite te mbushur ,me kotesira iluzive dhe ambikuteti , degjova te flitej papritmas: ‘ QESH PALCO NDERSA ZEMRA TE PELCET”! Me ngacmoi mandje mund te them qe zoteronte nje fuqi kaq te te madhe sa zgjoi edhe qelizat e vdekura te trupit tim. Motivacioni po triumfonte aq shum ne mua , sa fruti i imagjinates time u be nje palaco qe shtirej si i lumtur ne nje kohe qe zemra e tij ishte e mbushur me pasiguri ku duhej te mbante koken lart per te shpetuar paraqitjen e jashtme ne brendesi te rolit qe luante , nje figure qesharake , nje palaco qe eshte ndryshe jashte , plot ngjyra veshur, me nje hunde te kuqe e te rrumbullaket, qe te imponon humor, me nje kontrast invers brenda vetes plot zymtesi, re te dendura shpirt te trazuar e te helmuar. Pesimizmi qe e hap te gjithen por si cudi fjalet po i le , humorin ne aparence apo ashtu , i cili sherben si nje ure lidhese me pjesen tjeter te botes , e do jeten po aq sa fjalet. Dhe ajo cka gudulis trishtim , rende tani eshte ky mendim: “ia vlen ti duash fjalet...” pa te vete jeta cdo te ishte? Asgje... Pervecse se nje jehone e pavetedishme, nje intrige e lumtur?! Prandaj edh eunejam e trishtuar sot pasi me eshte bere nje lemsh ne koken timesa me vjen per te qare. E gjithe kjo situate per fjalet per ato qe shprehin mbrendi. Ate mbrendi qe realiteti , e mbulon me petkun e mashtrimit, te shtirjes, te nje lumturie ireale. Sa e sa here jam ngaterruar me personazhin tim klounin qesharak. Sa e sa here me ka braktisur duke m elene te pajetepor edhe un esot sa e sa here e kam rigjeturduke rizbuluar veten serish. Dhe e gjithe kjo eshte nje shpallje besnikerie ndaj ketij personazhi te dyfishte, ketij uni te klonuar . ngjan si nje paradoks , ende e pazgjidhur. Dhe jam ... Mua sot , ne nje ore relativisht te vone, me pesimizmin ne krah me lindi nje frike qe me mbertheu me kthetrat e saj. E megjithethate sot kam vendosur ta zbradh... per kete personazh duhet te perballem me hene . me erresiren per te pritur agimin dhe per te perqafuar se fundi diellin...

Vepra te ngjashme
Autori: DRITANA HIDA · Lloji: Ese vleresuese · Tema: NENA
ESE PER:”NENEN” Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili ka zbritur nje engjell nga qielli dhe e ka sjelle ketu…perkrahe meje…dhe pikerisht ky engjell esht ajo …e kush tjeter pervec nenes sime?Sepse eshte ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Femijeria
Cdo dite e me shume po rritem,e cdo dite e me shume po i largohem asaj pafajesise te atij vogelushi qe dinte vetem te qeshte e te lozdronte.Vetem 15 qirinj kam fryre,por nuk e di pse mua me duket aq e madhe diferenca nga ajo frymemarrja e pare e deri me ...
Autori: geri boraj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: qaj apo qesh me Don Kishotin
ESE: QAJ APO QESH ME DON KISHOTIN Nuk kemi as një dyshim se kalorësit historikë janë ndër personazhet më të çuditshëm që kanë populluar një pjesë të madhe të ngjarjeve, temave, subjekteve, lëndëve e historive. Nje I tille ishte edhe don...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese filozofike.
Hesht!Pse kaq qetesi?Ku jam une? Gjithcka eshte zhdukur,jam e vetme.Ujerat nuk rrjedhin me,zogjte nuk cicerojne,natyra nuk me therret...Ku jane njerezit? Pse me kane braktisur apo..i kam braktisur une ata?Mos valle kam shkuar ne nje bote tjeter ku nuk do ...
Autori: Maggie S. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjalët
Fjalet jane njekohesisht edhe forca, edhe dobesia e njeriut. Nje grumbull pikash e vijash te perdredhura misterioze, ose nje seri e pashjegueshme dridhjesh ajrore qe dalin nga buzet e atij qe ka persosur artin e te folurit; eshte e pabesueshme te besosh q...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujdes derrasa eshte e kalbur
E ulur ne copezen e nje toke shkruaj: “E lodhur, e heshtur, me pesimizmin me te madh; Te gjitha keto te krijuara nga koherat qe ne po jetojme. Ne ate flete qe une shkruaj megjithese larg botes, ne ate copez te vogel atje tej shihen gjurmet e trishta te ...
Autori: Anja · Lloji: Tregim · Tema: dashuria
Si mund te te urrej? Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend? Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?! Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty? E si mund un dashuri, te fillo...
Autori: Paola · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vlera e Nenes
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume.Kur goja ime pershperit fjalen "mami",zemra ime mbushet me gezim.Mami eshte gjithcka per mua.Eshte universi im e cdo gje tjeter qe mund te ekzistoje ne ket...
Autori: Eljesa Sinani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena
shpeshhere njerezit flasin per tema te ndryshme s p.sh kur bie fjala se qka te ben te lumtur . Tani po flas per vete se mua te lumtur me ben nje njeri me i shenjeti ne bote qe me lindi me rriti e me rriti , me dha edukate dhe dituri ajo eshte NENA
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ishte njeri me vlera (Kushtuar Dajes)
Ditet ndryshe nga te tjeret, qdo her e me shum e ndjej mungesen tende.Perqafimet dhe fjalet e bukura qe mi thoshe nuk do ti harroj kurre.Vazhdimit e ndjej shtrengimin e duarve tuaj,shikimin e embel qe do te me mbetet gjate kujteses time.Tani qe te ka mbul...
Autori: D.P · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ese Per" Shoqerine paragjykuese"
Jeta eshte si fija e shkrepeses sapo ndizet fiket pa e kuptuar se si ndodhi, por ne ato momente te paketa ajo dritez na ka ndricuar ne erresire. Faktori qe ndikon me shume ne "dhunen ne shoqeri" eshte bullizmi, ai na ben te perjetojme ndjenjen e perjashti...
Autori: D.P · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ese Per" Shoqerine paragjykuese"
Jeta eshte si fija e shkrepeses sapo ndizet fiket pa e kuptuar se si ndodhi, por ne ato momente te paketa ajo dritez na ka ndricuar ne erresire. Faktori qe ndikon me shume ne "dhunen ne shoqeri" eshte bullizmi, ai na ben te perjetojme ndjenjen e perjashti...
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MESUESJA
sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut, sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e perndive qe te flas per ty. Eshte e veshtire ta bej , pasi te flas per ty...ehh sa e nderlikuar eshte!!! ti mesuese, me ke rilindur diellin e dijes, kur ne jeti...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shtepia...
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga shtepia; e kur them “shtepi” nuk dua te kumtoj thjesht nje vend me 4 mure, sepse shtepia nuk eshte shtepi pa njerezit qe do, pa kujtimet e dikurshme, pa...




Komentet e fundit!

Emri: eri
Email: eri.hasanas@yahoo.com
Komenti:

Emri: semi
Email: semi_ora@gmail.com
Komenti:

Emri: sami
Email: sami-g@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com